Acolo

Acolo unde copacii surzi
Imi vor îneca liniștea
Si zilele se vor afla pe al tău nume

Acolo unde inima va înceta sa bată
Si soarele să-mi mai înghețe
Din el voi desena pe degete apusul

Acolo unde nici glasul nu mai poate ajunge
Si unde-mi desenezi cu pietre iubirea
Noi tot ne vom numi, aievea, nemurirea

Acolo un' te vad mai pur ca nicaierea
Si tot imi scrii si-mi ceri adesea
Un vals al veșnicului ceas

Acolo de aproape cand te simt
Si din sudoarea frunții ce-ți așteaptă
Eterna sărutare dulce, a vanului nesoapta

Acolo intr-un amalgam nespus
Unde cuvintele nu imi pot spune
Si liniștea nu poate auzi

Acolo unde ma durea nespusul
Si o durere ce voia sa plece
Tu egoist țineai sa-i spui ca e a ta

Acolo cel dintâi sărut
Dorit de ani lumin-a fi iertat
De a mea piele prea senina

Acolo tu ce-mi esti acum si scrisul
Sa ma aștepți cu calde mângâieri
Căci vin cu neștiința si-n suflete dureri

Acolo tu ma scalzi de gânduri efemere
Si-mi dai puteri sa strig
Prin tine sa imi pun cununi pe piept

Acolo ma vei aștepta
Iubit a toate purtător
Sa-ti sting vibrarea caldului arătător

Acolo te voi astepta
Să-mi iei de sub suflet
Tot răul ce se cuibărește-n mine

Acolo unde toate visele te vor numai pe tine
Si lacrima te cere in nestire
Unde bătaia venei ma va stinge iar

Acolo-n depărtarea prea apropiată
Si unde te astept ca-n ceasul de apoi
Să-mi fii si cer si pururea icoana

Acolo unde luna întâlnește soarele
Si-apusul răsăritul
Si eu pe tine, tot acolo

Si tu pe mine, niciodată...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"mi te-ai dat integral"